Un gos confirma la troballa de l’arma homicida de Toledo
La Guàrdia Civil hi podria haver trobat el ganivet amb què el presumpte assassí va apunyalar diumenge passat el jove Mateo, d’11 anys, a Mocejón (Toledo). Segons informen fonts de la investigació al canal d’investigació i successos de Prensa Ibérica, un dels gossos del Servei Cinològic de la Guàrdia Civil, un gos d’aigua de color blanc anomenat Dylan que està especialitzat en la troballa de restes biològiques, va marcar com a positiu un dels dos ganivets trobats ahir a la localitat toledana.
Va ser un operari de la neteja de l’Ajuntament de Mocejón qui va trobar l’arma que ara estudia la Guàrdia Civil. L’home va avisar els agents quan va veure l’arma tirada en un descampat.
La Guàrdia Civil també va recuperar un segon ganivet a la porta d’una casa de Mocejón, més petit i menys afilat, a menys de 30 metres de la casa del pare del presumpte assassí, però els investigadors ja han descartat que tingui relació amb l’assassinat de Mateo.
Notícies relacionadesDavant el jutge
El presumpte assassí passarà avui a disposició judicial. Caldrà esperar si manté la versió que va donar davant la Guàrdia Civil. El detingut, que, segons el seu pare, té un 70% de discapacitat, va confessar haver assestat 11 ganivetades a Mateo, però va matisar: "Va ser el meu altre jo, la meva còpia. Jo era allà, però jo no vaig ser jo".
- FUTBOL Julián Álvarez s’enfrontarà al Barça asfixiat per una sequera golejadora que dura 100 dies
- PARTITS DE SUMAR IU, Sumar, Més Madrid i Comuns llançaran la seva aliança d’esquerres el 21 de febrer
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Juegos Olímpicos Milán-Cortina 2026 Bernat Sellés: "Les pistes d’esquí de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva"
- A ALEMANYA Agredit l’àrbitre que en un estadi va demanar casar-se amb el nòvio
