TMB i FGC reforcenel serveide metro

S’espera un dilluns complicat en l’entorn de Barcelona, una ciutat en la qual cada dia entren mig milió de cotxes (que després surten) i que té una xifra similar de viatgers de tren. Amb Rodalies guillotinada, amb la incertesa de si hi haurà més problemes, amb el dubte de si amb els busos alternatius n’hi haurà prou, altres operadors de transport han anunciat reforços en el seu servei.
Es és el cas del metro de Barcelona. Així ho va avançar ahir la tinenta d’alcalde d’Urbanisme de la capital catalana, Laia Bonet. Es muscularan les línies L1, L5, L2 i L3, que són les que entraran viatgers des de les estacions tallades per les avaries. FGC farà el mateix, sobretot en l’eix del Vallès de la tallada R4 (Sabadell i Terrassa).
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura