Tenia una malaltia genètica
Mor la nadó Indi, centre d’una disputa legal a Anglaterra, després de ser desconnectada

La nadó Indi Gregory, que estava en estat crític i va ser centre d’una batalla legal a Anglaterra, ha mort aquest dilluns en un centre mèdic, després que els metges li retiressin els aparells que la mantenien amb vida, va informar el pare, Dean Gregory.
La nadó de vuit mesos, a qui el Govern d’Itàlia havia concedit la nacionalitat d’aquest país, estava afectada per una malaltia genètica mitocondrial, però els pares demanaven que els especialistes continuessin atenent-la en un centre mèdic.
El pare va informar que la petita va morir a les 2.45 de la matinada hora espanyola i que la seva mare, Claire Staniforth, «la va tenir en braços fins al seu últim alè».
Gregory i Staniforth, tots dos de 30 anys, de la localitat d’Ilkeston, Derbyshire, que compten amb el suport de la campanya Christian Concern, van perdre la seva batalla legal davant el Tribunal Superior i després davant el Tribunal d’Apel·lacions de Londres.
Un portaveu de l’organització cristiana va dir que els especialistes havien retirat diumenge els aparells.
La nadó era atesa a l’Hospital de la Reina de Nottingham, al nord anglès, però després traslladada a un centre per a malalts terminals.
Notícies relacionadesEls pares no van aconseguir persuadir els jutges perquè revoquessin la decisió de retirar el tractament, i també va fracassar l’intent de la parella de traslladar Indi a un hospital de Roma.
Els tribunals van considerar que portar-la a Itàlia no seria el millor per a la nena.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»