Rescat a Vilobí del Penedès: un nadó i el seu pare cauen per un precipici de 10 metres

Final feliç per a un succés que hauria pogut acabar en tragèdia. Una parella i el seu nadó d’un any estaven passant el dissabte als Pèlags de Vilobí del Penedès (Alt Penedès, Barcelona) quan, poc després de les 13 hores, el cotxet on anava el petit, per causes que es desconeixen, s’ha precipitat per un barranc des d’una altura de 10 metres, i ha caigut a l’aigua.
El pare del menor, intentant evitar la tragèdia, s’ha llançat rere el cotxet i ha caigut també a l’aigua. La mare del nadó, que ha contemplat tot el succés, s’hi ha llançat també a socórrer el seu fill.
Uns agents dels Mossos d’Esquadra adscrits a la comissaria de Vilafranca del Penedès (Alt Penedès, Barcelona) han acudit al rescat de la família i, junt amb els bombers, han aconseguit treure la dona i el nadó des de terra. Però el pare, que estava contusionat, ha hagut de ser rescatat a l’aigua, així que els Mossos s’hi han llançat a socórrer-lo.
Parc natural
Notícies relacionadesA la zona, un parc natural, s’hi han traslladat dos helicòpters, un de Bombers de la Generalitat i un altre del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La dona i el nadó han sigut atesos al lloc dels fets, però el pare ha hagut de ser traslladat a l’Hospital de Vilafranca amb lesions lleus.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols