Sense ferits
Un incendi destrueix sis naus industrials a Vilassar de Mar (Barcelona)
Els Bombers de la Generalitat treballen aquest diumenge per extingir un incendi que ha destruït sis magatzems industrials a Vilassar de Mar (Maresme). El cos va rebre l’avís del foc a les 00.54 hores i va activar un dispositiu de 22 dotacions terrestres. Les flames han quedat controlades a les 04.07 hores i un bomber ha hagut de ser evacuat a l’Hospital de Mataró amb símptomes d’esgotament, tot i que ja ha sigut donat d’alta.
A l’arribar al lloc, «l’incendi estava totalment desenvolupat», informa el cos. L’estratègia dels Bombers ha consistit a «extingir el foc i protegir les naus veïnes i diversos camions que hi havia estacionats a prop». Per a això, les dotacions han treballat amb «autoescala i monitors, els quals han permès llançar un gran cabal d’aigua i amb una gran precisió sobre les flames», ha precisat Bombers.
Notícies relacionadesEl foc, les causes del qual encara no s’han determinat, no ha obligat a fer cap evacuació ni a ordenar cap confinament. Bombers manté tres camions remullant els punts calents de les naus destruïdes, situades al camí de Can França de la localitat del Maresme.
Els magatzems, d’uns 250 metres quadrats de superfície, estaven fets de ferro, vidre i materials plàstics. Servien com a magatzems per a empreses de la zona. El foc també ha afectat un parell de furgonetes aparcades al costat de les naus.
Incendi, aquesta matinada, a Vilassar de Mar on han cremat sis magatzems industrials al camí de can França (avís 00.54h).
— Bombers (@bomberscat) 27 de agosto de 2023
Informació ampliada:https://t.co/UG8UN8Vo2N pic.twitter.com/8is7scuV5G
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
- Crisi per la gestió de la dana Rosa Álvarez: «Als nostres familiars els va matar la mala gestió, no el clima»
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
