Balconing
Multen amb 180.000 euros cinc turistes per fer ‘balconing’ a Magaluf
«El ‘balconing’ no és tolerable al nostre municipi, és una pràctica irresponsable que pot causar greus lesions irreversibles i fins i tot la mort», van assenyalar des de l’Ajuntament de Calvià
L’Ajuntament de Calvià (Mallorca), governat pel PP i Vox, prossegueix amb la seva política inflexible contra el turisme d’excessos. Aquest estiu, la Policia Local ha multat cinc turistes estrangers per passar d’un balcó a un altre en hotels de Magaluf, segons ha informat aquest dimarts el consistori.
En un nota de premsa, l’ajuntament va informar que la Policia Local ha denunciat els casos i n’ha identificat els responsables. Cada un d’ells ha sigut multat amb una sanció de 36.000 euros i l’expulsió immediata de l’hotel on s’allotjaven.
El director general d’Activitats i Comerç, Infraccions i Sancions, i Vies i Obres, Juan Feliu, va confiar que aquestes sancions tinguin un «efecte dissuasori» perquè els turistes abandonin definitivament aquesta pràctica de risc.
Notícies relacionades«El ‘balconing’ no és tolerable al nostre municipi, és una pràctica irresponsable que pot causar greus lesions irreversibles i fins i tot la mort. Sens dubte, és l’últim que un desitjaria per a aquells que ens visiten. Això no és oci, és una irresponsabilitat molt perillosa i no és la imatge que volem per al nostre municipi», va afirmar Feliu.
Sis del matí
L’últim cas de ‘balconing’, segons va informar el consistori, ha sigut detectat a les sis del matí quan un turista saltava d’un balcó a un altre. Se li ha aplicat la corresponent sanció i expulsió de l’establiment.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Les obres del Camp Nou sumen 2 milions d’euros en multes
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Inundacions recurrents El Govern i Alcanar tracen el full de ruta per expropiar les cases dels primers refugiats climàtics de Catalunya
- Investigació judicial Un exvicepresident del Barça nega davant del jutge que autoritzés comissions pel fitxatge de Malcom
- Llançament celestial ‘Lux’, el nou disc de Rosalía, cançó a cançó
- Gest després de la ruptura El Govern desbloqueja la llei contra la multireincidència de Junts malgrat témer una clatellada de l’esquerra
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La crisi climàtica
