Succés
Robades nou ampolles de vi valorades en 119.000 euros a Palafrugell (Girona)

Uns lladres han sostret nou ampolles de vi valorades en 119.000 euros de l’establiment Vins i Licors Grau de Palafrugell (Girona), segons confirmen els Mossos d’Esquadra.
El local és una nau de grans dimensions que exerceix de magatzem i punt de venda i que compta amb un espai destinat a vins de gamma alta i preus molt elevats.
Notícies relacionadesLa policia manté oberta una línia d’investigació que permeti identificar els lladres, tot i que de moment no hi ha detinguts.
Les ampolles sostretes contemplen un alt ventall de preus que van des d’una mica més de mil euros la més barata als 30.000 la més cara.
Temes:
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar