Al mar
Mor una dona de 77 anys ofegada a la platja de Cunit (Tarragona)

Una dona de 77 anys ha mort aquest dijous al matí ofegada a la platja de Cunit (Tarragona), segons ha explicat Protecció Civil de la Generalitat en un comunicat.
L’avís al telèfon d’emergències 112 s’ha rebut cap a les 11.13 hores, quan una dona ha alertat que uns banyistes n’havien tret de l’aigua una altra que «s’estava ofegant».
Notícies relacionadesEl servei de socorrisme i tres unitats terrestres del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’han intentat reanimar sense èxit. Fins al lloc també s’hi han desplaçat efectius de la policia local i la Guàrdia Civil, i dues dotacions dels Mossos d’Esquadra.
Amb aquesta víctima ja són cinc les persones que han mort durant la campanya d’estiu d’aquest any, que anirà del 15 de juny al 15 de setembre.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»