La filla era al pis
Un home mata a ganivetades la seva parella a Cornellà
Cornellà de Llobregat es desperta aquest diumenge amb un crim masclista. Un home de 34 anys ha assassinat presumptament la seva parella al pis que compartien amb la seva filla dos anys, que es trobava a la vivenda al moment dels fets, informen diferents fonts. La dona ha rebut mitja dotzena de ganivetades i ha mort al lloc dels fets, informen els Mossos d’Esquadra.
La policia catalana ja ha detingut l’agressor, que estava al pis quan han arribat els Mossos. Respecte a la víctima, ha mort a l’immoble malgrat les primeres maniobres de reanimació que li han realitzat els agents i, posteriorment, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), precisa el cos.
La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos ha obert una investigació per aclarir el succés.
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Amb 20 projectes Barcelona llança una estratègia per impulsar i internacionalitzar l’economia blava amb 150 milions fins al 2030
- Trencament de l'enganxall Una desfilada accidentada: la bandera d'Espanya cau durant la celebració del Dia de les Forces Armades a Vigo
- Per un càncer Mor als 80 anys Marcia Lucas, l'editora que va convertir 'Star Wars' en un fenomen mundial
- Barcelonejant Pilarín Bayés conquista la nit solidària de la cultura
