Violència sexual
Detingut un professor de karate de l’Esportiu Claret de Barcelona per presumptes tocaments a un menor
L’acusat ha sigut apartat de les seves activitats al centre esportiu de forma cautelar
El jesuïta Francesc Roma, acusat d’abusos sexuals per dos exalumnes de l’escola del carrer Casp
Radiografia de la violència sexual a Catalunya: un 1% de submissió química i un 4% de violacions grupals
Els Mossos d’Esquadra van detenir el 18 de maig el professor de karate C.F.F. del centre Esportiu Claret, situat al districte de Gràcia de Barcelona, per presumptes tocaments a un menor.
Fonts policials han explicat que el professor, de 64 anys, estava contractat «per un servei extern» i ha sigut detingut per un delicte d’agressió sexual.
El centre esportiu ha comunicat que, seguint el protocol, C.F.F. ha sigut apartat de tota activitat de forma cautelar.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
