Violència sexual
Detingut un professor de karate de l’Esportiu Claret de Barcelona per presumptes tocaments a un menor
L’acusat ha sigut apartat de les seves activitats al centre esportiu de forma cautelar
El jesuïta Francesc Roma, acusat d’abusos sexuals per dos exalumnes de l’escola del carrer Casp
Radiografia de la violència sexual a Catalunya: un 1% de submissió química i un 4% de violacions grupals

Els Mossos d’Esquadra van detenir el 18 de maig el professor de karate C.F.F. del centre Esportiu Claret, situat al districte de Gràcia de Barcelona, per presumptes tocaments a un menor.
Fonts policials han explicat que el professor, de 64 anys, estava contractat «per un servei extern» i ha sigut detingut per un delicte d’agressió sexual.
El centre esportiu ha comunicat que, seguint el protocol, C.F.F. ha sigut apartat de tota activitat de forma cautelar.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"