Càncer
La diputada del PP Álvarez de Toledo revela que li han extirpat un tumor de mama
La diputada del PP Cayetana Álvarez de Toledo ha revelat a través de Twitter que aquest divendres li van extirpar un tumor de mama després que fa dos mesos, en una mamografia rutinària, li detectessin indicis de càncer a un pit.
«Ahir a la tarda em van practicar una tumorectomia», escriu la diputada en aquesta xarxa social, en què expressa l’agraïment als «excel·lents» equips de l’hospital Fundación Jiménez Díaz i, en especial, a les doctores Ruiz Jiménez, Osorio Benítez i Pérez de la Fuente.
A més, fa «un emfàtic recordatori a totes les dones en edat de risc: el diagnòstic precoç salva vides».
- Salut Aquest és el iogurt més sa del món, segons el cardiòleg Aurelio Rojas: millora la microbiota, reforça el sistema immunitari i redueix el colesterol
- OMS Un viatge per observar ocells a Uruguai, Xile i Argentina, possible origen del brot d’hantavirus
- Actualització infectats L’Organització Mundial de la Salut: “No hi ha raons perquè el brot d’Hantavirus es converteixi en una epidèmia”
- A més de ferides genitals El nadó maltractat a Barcelona ja presentava fissures anals i un hematoma a la galta quan va visitar l’Hospital de Sant Joan de Déu
- Prediccions meteorològiques L’Aemet alerta de temps inestable aquesta setmana: pluges i tempestes amb avís groc i taronja en aquestes zones d’Espanya avui
