Salut
Alerta alimentària: aquestes són les mandonguilles de l’Aldi retirades per presència de gluten no declarat
El producte afectat està etiquetat erròniament com a «albergínies en salsa» o «verdures en salsa picant»

La cadena de supermercats Aldi ha informat de la retirada dels establiments de totes les unitats de les mandonguilles en salsa de tomàquet de la marca Lyttos perquè contenien gluten i no estava declarat en l’etiquetatge.
El producte afectat, a més, també està etiquetat erròniament com a «albergínies en salsa» o «verdures en salsa picant». Aquestes mandonguilles en salsa de tomàquet es comercialitzen envasades en llaunes de 280 grams.
Notícies relacionadesAldi indica en el comunicat que els consumidors que siguin al·lèrgics al gluten i posseeixin aquest article poden acudir a uns dels seus establiments per tornar-lo i se’ls reemborsaran els diners.
Així mateix, posa a disposició dels consumidors el telèfon 900 902 466 i l’adreça electrònica contigo@aldi.es.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid