homofòbia
Els Mossos detenen un home per agredir amb una navalla una parella homosexual a Barcelona
Amb aquesta agressió, l’Observatori Contra l’Homofòbia ja ha registrat 47 actes discriminatoris contra el col·lectiu LGTBI a Barcelona
undefined33921854 vxh08 pristina serbia 17 05 2016 activistas del colectiv190628182451 /
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dilluns a Barcelona un home acusat de cometre una agressió homòfona a la capital. Els fets van passar el 19 de març al centre de la ciutat, quan el presumpte autor va increpar la parella que estava passejant utilitzant insults homòfobs i els va agredir amb una navalla.
La policia catalana, que va obrir una investigació d’ofici en aquest cas, ha trobat el detingut a través de la declaració de diversos testimonis que van veure els fets, a més de les càmeres de videovigilància del carrer. Va ser arrestat dilluns passat a les tres de la tarda. Aquest dimarts ha passat a disposició judicial.
Amb aquest cas, l’Observatori Contra l’Homofòbia (OCH) ja ha registrat 47 actes discriminatoris contra el col·lectiu LGTBI aquest any a Barcelona. El seu últim balanç de l’any passat, i les primeres dades que han registrat aquest 2023 mostren com les denúncies d’agressions físiques contra el col·lectiu han crescut entorn del 20%, i és el primcipal motiu de denúncia a l’entitat. L’OCH ha condemnat aquesta agressió, ha destacat la investigació d’ofici dels Mossos així com la implicació dels testimonis i s’ha posat a disposició de les víctimes.
- Preparat minuciosament Atrapat amb una càmera sota la perruca i un pinganillo perquè li dictessin les respostes de l’examen de recuperació del carnet de conduir
- Conflicte a l’escola Illa situa l’acord amb els sindicats de professors com «el primer pas per remuntar» l’educació a Catalunya
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
- Acord ‘in extremis’ Els sindicats de professors mantenen la vaga de dilluns mentre consulten el col·lectiu docent
- Pacte d’última hora Claus | Aquests són els detalls de l’acord que augmenta el sou dels mestres en 450 euros mensuals
