Seguretat viària
Campanya DGT | Trànsit avisa d’aquestes multes que augmentaran aquesta setmana: fins a 200 euros i retirada de punts
Durant tota aquesta setmana, la Direcció General de Trànsit (DGT) està implementant una campanya de vigilància intensiva als conductors per detectar infraccions per l’ús inadequat de dispositius de seguretat als vehicles, per a la qual està recorrent a tots els seus mitjans disponibles: drons, helicòpters i càmeres.
La campanya té el seu fonament en les xifres de Trànsit del 2022, quan van morir 142 persones en sinistres al no portar lloc el cinturó de seguretat. L’organisme recorda que tant el cinturó com els sistemes de retenció infantil són obligatoris: no portar-los comporta una sanció de 200 euros així com la retirada de 3 punts del carnet de conduir.
Xifres que remarquen la importància del cinturó de seguretat i per les quals es justifica la campanya.
- Tendència entre adolescents Preocupació per l’elevat consum de begudes energètiques en menors: "De tants anys i tantes llaunes, jo crec que ja m’hi he acostumat"
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
