Mor atropellat un vianant en una carretera a Malgrat de Mar
Un vianant al mig d’una carretera a Malgrat de Mar (Maresme) ha mort atropellat per un turisme, de manera que són ja tres els morts en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident ha ocorregut cap a les 6.32 hores del matí a la BV-6001, a Malgrat, quan, per causes que s’investiguen, un turisme ha atropellat un vianant que, segons les primeres informacions, es trobava al mig de la calçada.
Un vianant ha mort atropellat aquest matí en un accident a la BV-6001 a Malgrat de Mar https://t.co/Qe0zkHFxOY
— Trànsit (@transit) 6 de enero de 2023
Amb aquesta víctima, són 3 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a les carreteres catalanes pic.twitter.com/1AZiUIj74v
A causa de l’impacte el vianant ha mort, mentre que la conductora del turisme ha patit ferides de diversa consideració i ha sigut traslladada a l’hospital de Blanes (Girona).
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
