A la BV-5105
Mor un motorista al xocar amb un cotxe al seu pas per la Roca del Vallès
Amb aquesta víctima són 135 les persones que han mort aquest 2022 a la xarxa interurbana catalana

El conductor d’una motocicleta ha mort després de xocar amb un cotxe aquest dimarts al matí, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat.
Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís de l’accident a les 6.58 hores i fins al lloc han desplaçat cinc de les seves patrulles, i també hi han acudit dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Segons dades provisionals, amb aquesta víctima són 135 les persones que han mort aquest 2022 a la xarxa interurbana catalana, 37 de les quals són motoristes.
Temes:
- Pocs especialistes La malaltia de Lyme s’estén per Espanya i creix a Catalunya
- Previsió El Meteocat avisa: el fred intens arribarà «bruscament»
- Succés Morad, en llibertat després de ser detingut acusat d’haver amenaçat de mort un policia
- Vídeo blanc-i-blau La irònica resposta de l’Espanyol a la Generalitat i la seva campanya amb els colors del Barça
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Conflicte a l’est d’Europa Rússia reclama per a si mateixa les propietats ucraïneses a Crimea
- Barcelonejant Cues d’hora i mitja a Barcelona per una hamburguesa del youtuber Esttik
- Fons de Sostenibilitat Urkullu i Calviño acorden que Euskadi decideixi els projectes a finançar pel fons de sostenibilitat
- Protesta MAPA | Revolta Escolar tallarà avui carrers de Barcelona contra el soroll del trànsit
- «Persones amb discapacitat» Pedro Sánchez disputa un partit de bàsquet en cadira de rodes