Dos ferits lleus
Un incendi en una residència obliga a desallotjar 66 avis a Torroella de Montgrí
Les flames, d’escasses proporcions, es van originar en una habitació del geriàtric i no van provocar danys greus

Un petit incendi va obligar a evacuar 66 avis, la majoria amb mobilitat reduïda, del geriàtric on viuen, ubicat a Torroella de Montgrí. Gairebé tots els desallotjats van resultar il·lesos pel foc que els Bombers de la Generalitat creuen que es va originar en una habitació de la primera planta de la residència Vilamontgrí. Dos residents van haver de ser atesos per inhalació lleu de fum i van ser traslladats a l’Hospital de Palamós.
Els Bombers de la Generalitat han informat aquest diumenge que cap a les 20.30 hores d’aquest dissabte van ser avisats del foc de petites proporcions, informa Efe. Els agents van desplaçar 16 dotacions a la residència.
Els bombers van desallotjar els avis com a mesura preventiva. Efectius dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local també van participar en el desallotjament, que es va donar per finalitzat a les 21.00 hores. Apagat el foc i després d’inspeccionar les instal·lacions, la majoria va poder tornar a les seves habitacions entre les 21.30 i les 23.30 hores, quan l’edifici va recuperar el subministrament elèctric.
Explosió a Camarles
Notícies relacionadesD’altra banda, dues persones de 19 i 21 anys han resultat ferides i un matrimoni ha sigut desallotjat per una explosió aquest dissabte en un pis a Camarles. El sinistre es va registrar cap a les 22.30 hores i va obligar a mobilitzar sis dotacions dels Bombers de la Generalitat.
La investigació dels Tedax dels Mossos d’Esquadra apunta que l’esclat es va produir per un accident, a causa de la manipulació d’un insecticida a la cuina de la vivenda, segons informa Catalunya Informació. L’explosió va causar danys a la façana, els envans i un fals sostre del domicili, però no va afectar l’estructura de l’edifici.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Contra Sánchez Junts no descarta una moció de censura «instrumental» sense Feijóo com a candidat
- Informe tècnic El Fòrum Econòmic Mundial assenyala les 10 tecnologies amb més potencial per fer front al canvi climàtic
- FUTBOL El virus FIFA complica el clàssic al Barcelona i juga a favor del Reial Madrid
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»
- CAS CERDÁN-ÁBALOS L’empresària que va assegurar haver portat bosses amb efectiu Ferraz no declara al Senat, però ratifica que va entregar 90.000 euros al PSOE