Per Sergi Mas
El pòdcast d’El Periódico: Diumenge canviem l’hora i NO serà l’última vegada
Era el dissabte 16 de març de 1940 i a Espanya, les onze de la nit van passar a ser les dotze per ordre del govern de facto del general Franco. Aquesta decisió va marcar l’inici d’un canvi horari en la història d’Espanya.
Després d’efectuar aquest canvi d’hora, des del poder es va afirmar que «oportunament» s’avisaria del restabliment de l’hora normal. Aquesta ‘normalitat’, gairebé 80 anys després, continua sense arribar.
On es pot escoltar
‘El pódcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Pódcast, Amazon Podcasts o Apple Podcasts.
- Nova actualització ¿Qui guanyarà les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà dels sondejos
- Bars i restaurants "És una genialitat": el bar de Castelldefels aclamat per la seva truita trufada
- Jordi Grané, filòsof: «Hem convertit l’educació en un parc d’atraccions»
- MUNDIAL DE MOTOGP Di Giannantonio venç a Montmeló en una cursa esgarrifosa en la qual Àlex Márquez i Zarco acaben a l’hospital
- Segles d'història Un dels monestirs 'més impressionants d’Espanya' és a Catalunya i es pot visitar: preu i horaris
