Imatges impactants
Vídeo | La temeritat d’un conductor de furgoneta drogat a Lleida
Durant la fuga va col·lidir lleument amb un vehicle de manteniment de carreteres
Agents dels Mossos van detenir a primera hora de la tarda d’aquest dimarts un home de 43 anys per conduir de manera temerària i drogat. Els fets van passar ahir, les 15.15 hores, quan una dotació de trànsit que realitzava patrullatge preventiu per l’autovia A-2, al terme municipal de Bell-lloc d’Urgell (Lleida), va detectar una furgoneta que circulava temeràriament i posava en risc la resta dels usuaris de la via.
Els mossos van comprovar que el vehicle circulava erràticament amb canvis de carril sobtats, amb risc de col·lisió.
Immediatament, un vehicle de trànsit va fer clars senyals, lluminosos i acústics, per aturar el vehicle infractor. Tanmateix, va fer cas omís a les indicacions policials i va continuar circulant fins que gairebé causa un greu d’accident de trànsit amb un equip de manteniment de carreteres.
Lleu col·lisió
Tot i que la zona estava perfectament senyalitzada el conductor va col·lidir lleument, per la part posterior dreta, amb una de les furgonetes que treballava a la zona. A l’interior d’aquest vehicle hi havia un operari que va resultar ferit lleu per una fuetada cervical.
Tot seguit, va sortir de la via pel lateral i va circular uns metres per la cuneta. Seguidament, va tornar a l’autovia i va intentar continuar la marxa. Immediatament, les dotacions de trànsit van aconseguir bloquejar-lo i detenir-lo.
Notícies relacionadesEl detingut també va donar positiu en la prova de detecció de drogues. També tenia vigent una ordre detenció emesa per un jutjat de Madrid.
El detingut passarà pròximament a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
