Incendis forestals
L’incendi de Zamora causa la segona víctima mortal
Les flames han segat ara la vida d’un ramader de 69 anys a Escober de Tábara, una de les últimes localitats en haver sigut desallotjada per l’avenç de les flames.
L’incendi que es va originar a Losacio ha causat una altra víctima només unes hores després d’haver-se confirmat la primera. Las flames s’han cobrat ara la vida d’un ramader a Escober de Tábara, una de les últimes localitats en haver sigut desallotjada per l’avenç de les flames.
L’home de 69 anys va ser localitzat al paratge anomenat Raya de los Pozones, a uns quatre quilòmetres a l’oest d’Escober de Tábara, al terme municipal de Ferreruela, en una de les zones cremada per l’incendi forestal de nivell 2 declarat a Losacio, segons el 112.
Notícies relacionadesLa Guàrdia Civil de Zamora i Emergències Sanitàries Sacyl van desplegar el personal sanitari d’Atenció Primària procedent del centre de salut de Tábara.
Els serveis d’emergències van confirmar al lloc la mort.
- Prestacions per desocupació, al detall El SEPE fixa condicions sobre les cotitzacions per poder cobrar 4 mesos d’atur per cada any treballat
- Rebecca Ferguson, la capitost de ‘Missió: Impossible’
- A Sants-Montjuïc Barcelona desencalla la construcció d’una torre de 20 plantes al costat de la plaça Espanya prevista des del 1987
- Gira internacional El protagonista de 'Peaky Blinders' Cillian Murphy es rendeix davant Rosalía: "No he parat d'escoltar la seva música"
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
