Crisi del coronavirus
Oriol Mitjà, positiu per covid: «És l’inici de la setena onada»
L’epidemiòleg conclou que s’ha contagiat firmant llibres per Sant Jordi

L’epidemiòleg Oriol Mitjà ha notificat aquest dimecres el seu positiu per covid: «És el principi de la setena onada, amb un increment de la incidència, les hospitalitzacions i les morts». Així doncs, ha explicat des del seu compte de Twitter que el virus està desbocat i que probablement es va contagiar firmant llibres en la diada de Sant Jordi.
En un fil explicatiu, ha alertat Salut que hauria de tornar a introduir les proves, aïllaments, mascaretes i la ventilació. «La població ha anat perdent immunitat i han arribat variants més transmissibles com la BA.2 o l’XE», ha afirmat.
Portava la FFP2, però la Covid-19 està desbocada i em va trobar signant llibres per #SantJordi.
— Oriol Mitjà (@oriolmitja) 27 de abril de 2022
- És el principi de la #7aOnada amb un increment de la incidència, hospitalitzacions i morts.
-@salutcat ha de reintroduir les proves, els aïllaments, les mascaretes i la ventilació. pic.twitter.com/AM4r1iNvaQ
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»