Primera plana de l’edició impresa
La portada d’EL PERIÓDICO del 27 de gener del 2022
Aquesta és la portada d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA que correspon al 27 de gener del 2021.
La versió impresa es pot visualitzar en PDF a la nostra hemeroteca digital. Aquest arxiu recull també tots els números d’EL PERIÓDICO editats des del seu naixement, el 26 d’octubre del 1978. El rotatiu es publica en doble versió, castellà i català, des del 28 d’octubre del 1997, una aposta editorial en què va ser pioner. El diari també va ser el primer mitjà d’Espanya amb presència a internet, amb un servei digital que va posar en marxa el 7 de novembre del 1994.
Temes:
- DOCUMENTS DESCLASSIFICATS Joan Carles I va prohibir al general Armada acudir a la Zarzuela i els colpistes van creure que era una sentència «deixar el Borbó lliure»
- Papers del 23F La Zarzuela va transmetre «serenitat i calma» a les autoritats civils i polítiques que van trucar durant la tarda del cop
- Festes amb cafè La ‘coffe rave’ més buscada de Barcelona: 1.000 persones en llista d’espera
- DOCUMENTS DESCLASSIFICATS Tejero va tranquil·litzar la seva dona en una trucada durant el cop d’Estat: «No hi haurà sang, filla meva»
- 23F, el cop d’Estat La trama del 23-F va treballar alhora en una desena d’escenaris per acabar amb el Govern de Suárez
