Desallotjat pels Bombers
Ja són 21 els intoxicats per monòxid de carboni al pavelló de Puigcerdà

Un total de 21 persones han sigut traslladades a l’Hospital de Cerdanya després d’inhalar monòxid de carboni al poliesportiu de Puigcerdà (Girona) aquest dissabte, amb una xifra que ha anat pujant al llarg de la tarda.
Dels afectats, 19 estan lleus i 2 en estat menys greu. Un centenar de persones han sigut ateses pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) en una zona habilitada al costat del pavelló, on es disputava un partit d’hoquei gel.
Els Bombers de la Generalitat, els Mossos d’Esquadra i la policia local del municipi han evacuat 150 persones del poliesportiu després de donar-se alerta de l’alta presència del monòxid per la màquina d’allisar el gel de la pista, que funciona amb butà.
Informació de tancament incident de #Puigcerdà:
— SEM. Generalitat (@semgencat) 8 de enero de 2022
9 unitats del SEM mobilitzades.
El SEM ha valorat a 101 persones de les quals 21 han estat traslladades a @HospiCerdanya. 19 en estat lleu i 2 en estat menys greu. La resta han estat donades d’alta a la zona habilitada. https://t.co/w41ZsdkbrP
Inicialment, el SEM ha sigut requerit per atendre una persona que presentava símptomes d’intoxicació i el seu explosímetre ha donat positiu, però han anat presentant-se més casos entre el públic i els treballadors del recinte que eren dins el recinte esportiu en aquell moment.
A les 18.30 hores de la tarda el pavelló encara presentava valors tòxics. De fet, l’explosímetre dels Bombers ha arribat a donar valors de fins a 150 pp, per la qual cosa els efectius han portat a terme tasques de ventilació del pavelló.
Protecció Civil ja ha desactivat l’alerta.
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
- La factura de l’energia nuclear
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament
- Avís de la Guàrdia Civil: a partir d’ara, no es pot deixar això a la guantera del cotxe
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- LAMINE YAMAL, AITANA... La Pilota d'Or es concedirà el 22 de setembre
- Les claus de la inversió La nova llei de barris de Catalunya: ¿què és i quins municipis podran beneficiar-se'n?
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament