Referents
Set històries de dones increïbles per inspirar les joves a un futur sense límits
Evax presenta la II edició d’Inspiring Stories by Evax, un llibre il·lustrat que recull un conjunt de relats increïbles per inspirar les noves generacions a un futur sense límits

La presència de referents i líders femenines en l’esfera pública és un dels factors més determinants perquè les nenes puguin trencar barreres i arribar als seus objectius professionals i personals en l’edat adulta. Per això, Evax®, la marca d’higiene femenina de Procter & Gamble (P&G), juntament amb la fundació Inspiring Girls, han portat a terme una col·laboració amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat de models i rols femenins en les diferents professions i fomentar l’autoestima i l’ambició de les nenes en edat escolar, mostrant-los l’àmplia varietat de treballs i professions que existeixen.
Francisco Montoro, director sènior de la categoria de Cura Femenina i del Nadó de P&G a Espanya i Portugal, ha destacat: «A P&G, i a través de les nostres marques, promovem iniciatives que generen un impacte positiu en la nostra comunitat amb socis que ens ajuden a accelerar aquests projectes. Estem orgullosos de poder contribuir que les més joves puguin aconseguir allò que es proposin sense límits i complir els seus somnis».
Històries que inspiren les joves de la casa
Històries que inspiren les joves de la casaEn aquest context, s’ha presentat la II edició d’Inspiring Stories by Evax, un llibre il·lustrat que recull set històries de dones increïbles per inspirar les joves a un futur sense límits. El llibre narra la vida de set dones diferents, dispars i grans professionals amb un nexe comú: la valentia i l’afany que han demostrat des de nenes per arribar a les seves metes sense importar les barreres que han trobat al seu pas.
Entre les quals, podem descobrir el relat sobre Noa Campos, professional de eSports i una de les veus més distingides de l’esport electrònic a Espanya; o el de Sabrina Vega, escaquista guardonada recentment amb el premi Reina Sofia, set vegades campiona d’Espanya i subcampiona d’Europa. A més, el llibre recull també les experiències de Sara García, la primera dona espanyola a córrer el Ral·li Dakar amb motocicleta; Lucía Martiño, surfista dues vegades campiona d’Espanya Absoluta; Nerea Alberdi, violinista, compositora, orquestradora i arranjadora el treball de la qual, fonamentalment, és en el camp del cine; Sara Cantalapiedra, bombera al parc d’Algesires, i Nerea Luis, enginyera i doctora cum laude en intel·ligència artificial per la Universitat Carles III de Madrid. A les seves pàgines, les protagonistes expliquen les seves pròpies històries personals a fi d’impulsar les més petites a complir els seus somnis sense pors i servir de referència les futures generacions. Pots descobrir la vida d’aquestes set dones inspiradores aquí.
21 +1 accions per construir un futur en positiu
21 +1 accions per construir un futur en positiuMoltes altres dones han volgut recolzar aquest projecte, dones inspiradores que, gràcies al seu esforç, entrega i passió, han trencat cànons en les seves professions i han aconseguit ser referents en mons amb escassa representació femenina. Un projecte que, a més, forma part de Lead with love, la campanya global de sostenibilitat de P&G, a través de la qual la companyia ha portat a terme 21 projectes a Espanya (2.021 a nivell mundial) centrant-se en els principals desafiaments de la societat i impactant de forma positiva en les vides de més de 360.000 persones. A més, P&G i les seves marques han finalitzat l’any amb la seva iniciativa número 22 per ajudar els ciutadans de La Palma afectats per l’erupció volcànica del Cumbre Vieja.
Notícies relacionadesVanessa Prats, vicepresidenta i directora general de P&G a Espanya i Portugal, ha mostrat la seva satisfacció pels objectius als quals s’ha arribat i per l’impacte positiu generat per la companyia durant tot l’any: «Sabíem que el 2021 seria un any ple de grans desafiaments per a la ciutadania, les empreses i el conjunt de la societat. Com a companyia present en milions de llars a Espanya, vam voler multiplicar els nostres esforços i posar la nostra capacitat transformadora a disposició del bé comú, amb projectes concrets que milloressin la vida no només dels nostres consumidors, sinó també a nivell global».
Totes les iniciatives estan basades en els tres pilars fonamentals d’acció de la Companyia: Impacte en la Comunitat, Igualtat i Inclusió i Sostenibilitat Mediambiental.
- Transport públic La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- Nens vulnerables Expedientat l’educador que va explicar a la ràdio la gestió de la DGAIA amb la nena abusada de 12 anys
- Ocupació Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"