Setge al coronavirus
Madrid demana a les empreses fer el test de Covid als seus empleats abans dels àpats de Nadal
La Comunitat estudia tornar a fer cribratges massius abans de les reunions familiars

Primer dia de vacunacion en el Wanda Metropolitano el estadio del Atletico de Madrid de policias municipales bomberos y profesionales de Proteccion Civil este jueves en Madrid donde comienza tambien la vacunacion para profesores de hasta 55 anos con dosis de AstraZeneca en el Wanda en centros de atencion primaria y en el hospital Enfermera Isabel Zendal EFE Juan Carlos Hidalgo /
El Govern de la Comunitat de Madrid estudia tornar a fer cribratges massius abans de les reunions familiars de Nadal i demanarà ajuda a les empreses perquè testegin el seu personal abans dels àpats que se celebren en aquestes dates.
Així ho ha desgranat la presidenta regional, Isabel Díaz Ayuso, en una entrevista a Antena 3, recollida per Europa Press, on ha posat èmfasi en la necessitat de cara al Nadal «de tornar als tests, perquè és veritat que cal evitar que algú que està contagiant estigui en reunions amb els altres».
La dirigent madrilenya ha posat el focus en què «el 80% dels que s’estan contagiant no estan vacunats i dins d’aquests contagis, el 80% que no està vacunat emmalalteix molt o mor». Així, ha remarcat que «la vacuna és la solució sempre».
Notícies relacionades«Veurem si fem cribratges massius per part de la Comunitat perquè abans de les reunions familiars, sobretot quan hi participa gent gran, sapiguem que estem protegits», ha dit.
D’altra banda, ha revelat que des de la Conselleria de Sanitat s’estan estudiant els beneficis de vacunar els nens a partir dels 5 anys, però ha incidit que és una decisió que competeix al Ministeri de Sanitat amb l’Agència Europea del Medicament.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»