A la carretera GIV-6703 al seu pas per Quart
Detingut un conductor per l’atropellament mortal d’una ciclista de 35 anys a Girona
L’autor, que triplicava el màxim permès en alcoholèmia, havia fugit
La víctima era veïna de Girona i ha mort a l’hospital Josep Trueta

Els Mossos d’Esquadra han detingut el conductor del turisme que aquest dissabte ha atropellat mortalment una ciclista a la carretera GIV-6703 al seu pas per Quart (Girona), després de comprovar que circulava amb un índex d’alcoholèmia de 0,87, més del triple del màxim permès.
Segons ha informat la policia catalana, el conductor, de 24 anys i veí de Vilablareix (Barcelona), havia fugit després de l’accident però gràcies a la col·laboració ciutadana ha sigut localitzat i se li ha pogut practicar la prova d’alcoholèmia, en la qual ha donat una taxa que constitueix infracció penal. L’atropellament ha tingut lloc en l’anomenada «Pujada dels Àngels» de la carretera GIV-6703, quan presumptament el conductor detingut ha atropellat una ciclista de 35 anys i veïna de Girona.
Homicidi imprudent i contra la seguretat del trànsit
Notícies relacionadesLa dona ha resultat greument ferida en l’atropellament i ha sigut traslladada en ambulància a l’Hospital Josep Trueta de Girona, on ha mort poc després.
Una vegada localitzat i comprovada la seva taxa d’alcoholèmia, els Mossos d’Esquadra han detingut el conductor per un delicte d’homicidi imprudent i un altre contra la seguretat del trànsit. Està previst que en les pròximes hores passi a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Girona. El succés, amb precedents similars recents, ha tingut lloc a les vuit del matí.
- LA CHAMPIONS LEAGUE Flick: "No m’agrada que el meu net em vegi així. He de canviar"
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- Vandalisme El turisme de grafitis va embrutar 3 de cada 4 trens de Rodalies a l’estiu
- Visita excepcional al metro L’estació fantasma de Correus es desperta per primera vegada després de mig segle a la penombra
- Pateix un ictus ingressada al Trueta i no li detecten fins al cap de tres dies