Successos

Redueixen per falta de llum efectius en la recerca de l’home 94 anys perdut a Lluçà

undefined39880105 en primer terme una dotaci  dels bombers davant la serra de 180625215115

undefined39880105 en primer terme una dotaci dels bombers davant la serra de 180625215115 / Gemma Sanchez

1
Es llegeix en minuts

Els Bombers de la Generalitat, amb l’arribada del capvespre, han reduït el nombre d’efectius que continuaran aquesta nit la recerca de l’home de 94 anys que va desaparèixer la tarda de divendres quan va sortir a fer un volt a Lluçà, a l’enclavament de Santa Eulàlia de Puig-Oriol (Barcelona). L’objectiu és rastrejar amb cotxe camins i pistes.

Notícies relacionades

En la jornada d’aquest diumenge, el dispositiu ha pentinat exhaustivament en un radi d’un quilòmetre la zona en què es va perdre l’home. Els Bombers, segons ha informat aquest cos, tenen previst executar demà una recerca en un radi més ampli i repassar els llocs ja rastrejats. En total, hi han participat tretze dotacions de diverses unitats de bombers, Mossos i voluntaris.

Els serveis d’emergències van ser alertats sobre les deu de la nit de divendres de la desaparició de l’avi, que havia sortit per fer un volt i que a aquella hora no havia tornat.