Una nena de 5 anys mor atropellada al barri de Montilivi de Girona
La mare hauria atropellat la petita de manera accidental quan aparcava i la Policia Municipal ho investiga

Una nena de 5 anys ha mort atropellada accidentalment per la seva mare al barri de Montilivi de Girona. El tràgic succés va passar cap a les 19.00 hores de diumenge al carrer de la Riera Palagret.
Segons les primeres informacions, la mare hauria atropellat la petita de manera accidental quan aparcava el seu vehicle al garatge de la vivenda familiar. Al lloc hi van acudir Policia Local, els Bombers, els Mossos i el SEM.
Notícies relacionadesLa nena va morir poc després de l’impacte malgrat els esforços per reanimar-la. Bombers i SEM li van practicar sense èxit maniobres RCP.
El cas està ara en mans de la Policia Local. El jutjat ha obert diligències per atropellament accidental.
Temes:
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Catalunya La primària i els hospitals tindran un pressupost compartit
- Consell de ministres Els malalts en fase avançada d’ELA rebran 10.000 euros al mes
- Verónica Rodilla, investigadora de l’Institut Josep Carreras: "No hi ha cap tractament cel·lular antienvelliment aprovat"
- La indústria de la longevitat Les teràpies antiedat arriben a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 €
- Editorial La frenada amb els autònoms