Una nena de 5 anys mor atropellada al barri de Montilivi de Girona
La mare hauria atropellat la petita de manera accidental quan aparcava i la Policia Municipal ho investiga

Una nena de 5 anys ha mort atropellada accidentalment per la seva mare al barri de Montilivi de Girona. El tràgic succés va passar cap a les 19.00 hores de diumenge al carrer de la Riera Palagret.
Segons les primeres informacions, la mare hauria atropellat la petita de manera accidental quan aparcava el seu vehicle al garatge de la vivenda familiar. Al lloc hi van acudir Policia Local, els Bombers, els Mossos i el SEM.
Notícies relacionadesLa nena va morir poc després de l’impacte malgrat els esforços per reanimar-la. Bombers i SEM li van practicar sense èxit maniobres RCP.
El cas està ara en mans de la Policia Local. El jutjat ha obert diligències per atropellament accidental.
Temes:
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura