Successos
Mor carbonitzat mentre intentava apagar l’incendi del seu vehicle a Albacete
El cotxe va començar a cremar i l’home va intentar apagar les flames des de l’exterior, el foc se li va estendre per la roba i va morir calcinat

barcelona/fondocomun Fotos 1-116348371.jpg
Un home ha mort calcinat mentre intentava apagar l’incendi originat al seu vehicle a la carretera AB-211, a un quilòmetre del municipi de Casas de Ves (Albacete).
Segons han informat a Europa Press fonts del Servei d’Atenció i Coordinació a Urgències i Emergències 112 de Castella-la Manxa, els fets van tenir lloc aquest dilluns cap a les 21.22 hores.
El vehicle va començar a cremar i l’home va intentar apagar les flames des de l’exterior del cotxe. El foc, però, se li va estendre per la roba i va morir calcinat. L’incendi del vehicle va provocar també un incendi de pastures.
Notícies relacionadesÉs per això pel que els bombers de Casas Ibáñez (Albacete) van haver d’actuar per sufocar les flames del vehicle i els bombers forestals van haver d’apagar l’incendi de pastures, que va quedar extingit diumenge a la 1.30 h.
Al lloc dels fets s’hi va traslladar també la Guàrdia Civil i un metge d’Urgències.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança