Més alegria a la ciutat. Suport a bars i restaurants

El Grup Bacardi posa en marxa la iniciativa de suport ‘Barris oberts’

L’objectiu és retornar l’alegria als nostres bars i ciutats amb copes a meitat de preu per als clients

L’acció, que finalitzarà a l’octubre, s’inicia a Barcelona aquest juliol, i a Madrid arrenca al setembre

El Grup Bacardi posa en marxa la iniciativa de suport ‘Barris oberts’
3
Es llegeix en minuts

El Grup Bacardi, que integra les marques de rom Bacardí, ginebra Bombai Sapphire, vodka Grey Goose, ‘whisky blended’ escocès Dewar’s, tequila Patrón, vermut i vins escumosos Martini i rom Santa Teresa, ha apostat per col·laborar a tornar la vida en tots dels racons de la ciutat, creant la iniciativa Barris oberts. Es tracta d’una acció que té per objectiu ajudar i animar els ciutadans a tornar als seus bars i restaurants, tan damnificats per la pandèmia, i així donar vida i alegria als barris.

Emmarcada dins del conjunt d’accions de suport a l’hostaleria, #RaiseYourSpirits, Bacardi adopta com a seu el tradicional i reconegut eslògan «Anem a mitges», en el qual els consumidors podran adquirir els combinats de la marca a meitat de preu, sent la companyia la que aporta la resta del cost de consumició. Es tracta d’un format per consumir millor preu, però de tal manera que els locals, tan danyats pels efectes de la crisi sanitària, puguin tenir idèntic benefici. En concret, els clients pagaran la meitat de la copa, ja que l’altra meitat la posa el grup Bacardi. 

Bona acollida

«El millor d’aquesta iniciativa és que no només ens ajudarà a nosaltres, que bona falta ens fa, sinó també els nostres clients –diu David G., propietari del bar Marcelino 1968. En qualsevol cas, amb aquesta iniciativa segur que la gent tornarà als bars amb més ganes que mai», assegura. 

El cost de les consumicions per als clients serà de 3 o de 6 euros, depenent de la marca triada i el tipus de còctel (n’hi ha 10 de disponibles). Tots els oferts són còctels molt populars. Els que costaran al client 3 euros seran Martini Fiero & Tonic, Martini Riserva On the Rocks, Coconut Highball de Dewar’s, Mojito de Bacardí i Bacardí Carta Negra amb Ginger Ale. Pagant 6 euros, es podrà escollir entre Santa Teresa 1796 Old Fashioned, Grey Goose Mule o Tonic, Bombay Bramble & Tonic, Bombay Saphire & Tonic i Margarita de Patrón. Després, Grup Bacardi completarà el cost perquè el local acabi ingressant 6 o 12 euros, respectivament. Aquesta acció, molt ben acceptada pels professionals i pel públic consumidor, ve a suavitzar les males dades experimentades, a saber que el negoci generat per la restauració s’ha reduït en un 43% durant la pandèmia, s’han perdut gairebé 1 de cada 5 llocs de treball i, a 31 de març d’aquest any, 355.000 treballadors de l’hostaleria seguien en erto. 

 En aquest escenari Barris oberts és l’última iniciativa que posa en marxa Grup Bacardi per ajudar el sector. L’abril de 2020, va engegar #RaiseYourSpirits, amb la qual va mobilitzar milions d’euros per recolzar bars i bartenders de tot Europa amb ajudes directes, activitats de formació, creació de menús i suport en la seva digitalització per facilitar les comandes a domicili des de les apps. Cal destacar que en plena pandèmia va adaptar les seves plantes per produir milions de litres de desinfectant i va obrir una línia telefònica de recolzament psicològic a empleats que ha estat funcionant 24 hores cada dia de la setmana. 

Com podeu participar-hi

Per aconseguir els descomptes, entreu a la web www.barriosabiertos.es/campaigns/BA/, registreu-vos-hi i seleccioneu la consumició, el bar on us la voleu prendre i descarregueu un cupó digital que després haureu de mostrar al local i que permetrà adquirir la copa triada a meitat de preu, pagant-la in situ amb els mètodes tradicionals. 

Notícies relacionades

Codi Bacardí per participar-hi. / P.E.

També es podrà accedir a la web a través del codi QR (imatge a dalt) que estarà en mitjans de comunicació impresos. La promoció té lloc a Barcelona i a Madrid.