Primera plana de l’edició impresa
La portada d’EL PERIÓDICO del 15 de juliol del 2021
Aquesta és la portada d’EL PERIÓDICO que correspon al 15 de juliol del 2021.
La versió impresa es pot visualitzar en PDF a la nostra hemeroteca digital. Aquest arxiu recull també tots els números d’EL PERIÓDICO editats des del seu naixement, el 26 d’octubre de 1978. El rotatiu es publica en doble versió, castellà i català, des del 28 d’octubre de 1997, una aposta editorial en què va ser pioner. El diari també va ser el primer mitjà d’Espanya amb presència a internet, amb un servei digital que va posar en marxa el 7 de novembre de 1994.
Temes:
- Informe de Pimec El 45% de les pimes catalanes preveu vendre més el 2026 i els salaris pujaran més que els preus
- Església catòlica Rebel·lió sindical al Vaticà per les condicions laborals
- Nova víctima mortal Fernando Huerta, un sevillà de 27 anys, és el maquinista en pràctiques mort a Gelida
- A la seu d’Interior El Govern manté la suspensió de Rodalies i recomana el teletreball fins que no es recuperi el servei
- Polèmica El Consell Professional de TV3 critica el programa ‘Fanzone’ de Gerard Romero: «S’han traspassat línies vermelles»
