Incorporació

Prensa Ibérica fitxa Felipe de Lucas

S’incorpora al grup de comunicació com a conseller delegat de Prensa Ibérica 360è, que ja es va reforçar l’abril amb els fitxatges de Juan Pedro Díaz Armendáriz, Miguel Ángel Fernández i Mercedes Otálora

Prensa Ibérica fitxa Felipe de Lucas

EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Prensa Ibérica, grup editorial al qual pertany EL PERIÓDICO, ha nomenat Felipe de Lucas, fins ara director general comercial de Grup Prisa, com a 360è conseller delegat de la seva divisió comercial, Prensa Ibérica. Aitor Moll, conseller delegat de Prensa Ibérica, assegura que «amb la incorporació d’un professional de la seva talla, la companyia fa un pas important en l’objectiu de posar en relleu l’escala del grup, que es caracteritza per una enorme capil·laritat territorial i un profund arrelament local dels mitjans que el componen».

Felipe de Lucas, per la seva part, agraeix a Prensa Ibérica l’oportunitat d’afegir-se al seu projecte empresarial, «de la mà d’un gran equip de professionals, en què el nostre repte serà continuar creixent en ingressos i innovar en la comercialització dels nostres mitjans».

Amb una dilatada trajectòria i un profund coneixement del mercat publicitari, Felipe de Lucas impulsarà l’estratègia de negoci de Prensa Ibérica, que, en un context de canvis profunds en el sector, avança en camps com la digitalització, l’analítica de dades, la innovació en els formats i les solucions multimèdia, així com els nous models subscripció digital.

Prensa Ibérica ja va incorporar a l’abril tres professionals de prestigi, també procedents de Grup Prisa, per potenciar la seva àrea comercial: Juan Pedro Díaz Armendáriz com a director general comercial;, Miguel Ángel Fernández com a adjunt al director general comercial i Mercedes Otálora com a directora comercial de Prensa Ibérica a Catalunya.

Notícies relacionades

Llicenciat en Gestió Comercial i Màrqueting per ESIC, Felipe de Lucas ha ocupat des de 1994 diferents responsabilitats en les àrees de Màrqueting i Distribució de Grup Prisa. Ha sigut, a més, director de Desenvolupament de Negoci de Canal +, gerent d’‘El País’ i conseller delegat de Preisa Brand Solutions.

Prensa Ibérica, grup líder de la informació regional a Espanya, treurà un nou diari a Madrid l’últim trimestre de l’any. Actualment edita 24 diaris impresos i digitals en onze comunitats autònomes i diverses revistes. Amb 1,7 milions de lectors en paper (EGM) i més de 207.000 exemplars diaris (OJD), el grup és líder en audiència i difusió en diverses autonomies i compta amb un creixent posicionament en suport digital. A internet, les publicacions del grup arriben als 26,9 milions d’usuaris únics i superen els 568 milions de pàgines vistes al mes (Comscore).