successos
Roben a un minusvàlid a Palafugell i pengen l’agressió a internet
Els Mossos detenen els dos sospitosos que van perpetrar la seva acció quan la víctima anava a treure diners d’un caixer

Els Mossos d’Esquadra van detenir els dies 21 i 22 de juny dos homes de 34 i 21 anys, de nacionalitat espanyola i veïns de Palafrugell, per un robatori perpetrat a una persona que pateix minusvalidesa i haver penjat el vídeo de l’agressió a internet. La policia els acusa d’un delicte de robatori amb violència i descobriment i revelació de secrets
El succés va tenir lloc el 20 de juny a mitja tarda. La víctima va anar a treure diners al un caixer d’una entitat bancària de Palafrugell quan una persona que coneixia li va tallar el pas amb una furgoneta. El conductor del vehicle va sortir i va començar a colpejar violentament l’home fins que el va fer caure a terra, on li va continuar donant puntades de peu.
Després de l’agressió, el lladre li va robar els pocs diners que portava aquesta persona. El perjudicat pateix una minusvalidesa cognitiva i funcional del 42%, que el fa especialment vulnerable i amb conseqüències molt més greus per a la seva salut al rebre els cops.
En una xarxa social
Notícies relacionadesL’endemà, l’home que havia patit el robatori va tenir coneixement que s’havia penjat el contingut de l’agressió de la qual havia sigut víctima en una coneguda xarxa social a internet. A la gravació es veia de manera clara com el colpejaven i es burlaven d’ell.
Els Mossos de la comissaria de la Bisbal van iniciar la investigació per identificar els responsables. El 21 de juny els agents van localitzar i van detenir a Palafrugell un dels agressors i el dia 22 el segon a la Bisbal d’Empordà. Els detinguts, amb antecedents, van passar el dia 22 de juny a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal. El jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- La 'transfobia' crece un 14% en Catalunya según los datos de l'Observatori contra la LGTBI-fobia
- Scully quadro a quadro
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya baixa del 40%, el pitjor registre des del 2011
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió