A Girona
Mor un nen de 2 anys després de caure en una piscina a la Garrotxa
L’infant es va precipitar a l’aigua a les Preses, el SEM el va reanimar, però va perdre la vida cinc dies després

L’hospital maternoinfantil de la Vall d’Hebron. /
Un nen de dos anys d’Olot va morir dijous passat després d’estar ingressat durant cinc dies a l’hospital arran d’una caiguda accidental en una piscina de les Preses (la Garrotxa, Girona). La criatura no va superar les complicacions de l’ofegament que va patir.
El desgraciat succés es va produir diumenge 23 de maig a la tarda en una casa de les Preses . Per causes que es desconeixen, la criatura es va acostar fins a la piscina de la casa, va cedir el plàstic protector que escalfa l’aigua i va caure a l’interior.
La família del menor i una altra eren a la casa i el SEM va anar fins al lloc amb diverses ambulàncies . La criatura, una vegada fora de l’aigua, va poder ser reanimada malgrat l’estat feble.
Notícies relacionadesPosteriorment, una ambulància el va traslladar fins a l’Hospital de Vall d’Hebron de Barcelona, on va ingressar. La criatura, no obstant, va morir. Els Mossos tenen obertes les diligències i enviaran l’atestat al jutge. Es considera una mort accidental.
La mort d’aquest menor arriba un mes després que una nena de cinc anys de la Bisbal també es precipités en una piscina d’una casa. També la van poder recuperar, però al cap d’unes hores va morir a l’Hospital Josep Trueta de Girona.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer