Anys de retard
La T-Mobilitat arribarà l’1 de gener del 2022 a Barcelona
El següent pas serà el desplegament progressiu a tot Catalunya
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, confia que la T-Mobilitat es pugui començar a desplegar a la regió metropolitana de Barcelona a partir de l’1 de gener del 2022 per, a continuació, anar implementant el sistema a tot Catalunya. Aquest títol de transport, que substituirà totes les actuals, porta anys de retard. Es va arribar a anunciar per al 2017.
En una entrevista a Catalunya Ràdio, Calvet ha confirmat que manté les proves pilot previstes per al juny, tal com va explicar fa unes setmanes en la roda de premsa per presentar la campanya de l’ATM ‘Un viatge segur’, i va admetre que és un projecte que porta «molt retard» respecte a les últimes dates que va presentar al Parlament i que els terminis s’han retardat encara més per la Covid. Segons va assegurar, la T-Mobilitat «té un full de ruta claríssim».
L’objectiu del nou sistema, ha continuat, és aportar més usuaris al transport públic i una simplificació del sistema de tarifes, que es calcularan en funció de la distància i recurrència dels viatges i funcionarà mitjançant el ‘contactless’.
- Aquests són els símptomes de la variant òmicron del coronavirus
- Quan és millor fer-se el test d'antígens? | CALCULADORA
- Com s’ha de demanar la baixa per covid positiu i quant es cobra?
- Quines vacunes de la Covid es posen a Espanya? Tipus i efectes secundaris
- Efectivitat i d'on és cada vacuna: AstraZeneca | Pfizer | Janssen | Moderna | Sputnik
- Restriccions a Catalunya per la covid: Últimes mesures
- Aquests són els símptomes de la variant òmicron del coronavirus
- Quan és millor fer-se el test d'antígens? | CALCULADORA
- Com s’ha de demanar la baixa per covid positiu i quant es cobra?
- Quines vacunes de la Covid es posen a Espanya? Tipus i efectes secundaris
- Efectivitat i d'on és cada vacuna: AstraZeneca | Pfizer | Janssen | Moderna | Sputnik
- Restriccions a Catalunya per la covid: Últimes mesures
- Previsió meteorològica ¿Quants dies ens queden d’onada de calor?
- Auge de l’autoconsum Desconnexió del sistema elèctric: es dispara la instal·lació de plaques solars per pagar 12 euros al mes de llum
- Mesures anticrisi Abonaments gratis de Renfe: ¿Com es pot fer el registre per obtenir el bitllet gratuït per a trens de Rodalies a Catalunya?
- Crisi sectorial Els cambrers i cuiners de sempre s’extingeixen a Barcelona
- FESTIVAL EN LA PRESENTACIÓ El Barça de Lewandowski s’exhibeix en el Gamper
- Conflicte a l’est d’Europa Guerra Rússia-Ucraïna avui: última hora i totes les claus de la invasió, en directe
- Article de Gemma Altell Les punxades o com generar un estat de pànic
- Acte vandàlic Caos a l’AVE: Sants es converteix «en una ratera»
- Crisi energètica Aquestes són les deu gasolineres més barates de Barcelona avui, dimecres 3 d’agost
- De matinada Un jove begut i sense carnet roba un cotxe de Bombers a Puigcerdà i es vesteix amb l’uniforme