En diverses poblacions
Operació policial contra el tràfic de marihuana a Barcelona
En el desplegament participen els Mossos, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil
Els Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil estan portant a terme una operació conjunta per desarticular una xarxa dedicada al tràfic de marihuana en diferents poblacions de Barcelona.
Segons han informat els Mossos, l’operació s’ha iniciat poc després de les sis del matí, quan agents dels tres cossos de seguretat han començat a realitzar entrades i registres en diferents localitats de l’entorn metropolità de la capital catalana.
Les mateixes fonts han indicat que aquesta operació no està relacionada amb la protagonitzada aquest dimecres pels Mossos i la Policia Nacional a Catalunya i Astúries, en què més de 50 persones van ser detingudes durant la desarticulació d’una banda d’origen xinès dedicada al tràfic internacional de drogues, especialment marihuana, i al blanqueig de capitals.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
