Des d’avui
WhatsApp ja permet fer videotrucades des de l’ordinador
De moment són individuals, però pròximament la companyia ampliarà aquesta funció per incloure-hi les grupals
Des d’avui, els usuaris de WhatsApp ja poden fer videotrucades a través de WhatsApp Web (o WhatsApp Escriptori), unes comunicacions que, a l’estar xifrades d’extrem a extrem, seran segures i privades, segons ha anunciat la companyia a la seva pàgina web.
La possibilitat de fer videotrucades des de la pantalla d’un ordinador facilitarà el treball entre professionals i permetrà veure millor familiars i amics, així com tenir les de mans lliures durant la conversa, explica WhatsApp.
Finestra independent
Les trucades funcionen tant en orientació vertical com en horitzontal, apareixen en una finestra independent redimensionable a la pantalla de l’ordinador, i sempre es mostren en primer pla, per no perdre mai les videotrucades en una pestanya del navegador o entre una pila de finestres obertes.
Notícies relacionadesA més, a l’estar xifrades d’extrem a extrem, WhatsApp no pot veure-les ni escoltar-les, independentment de si la trucada es fa des del telèfon o des de l’ordinador.
De moment les videotrucades són individuals, però pròximament la companyia ampliarà aquesta funció per incloure-hi trucades i videotrucades grupals.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Tradició Els gitanos de la Mina reviuen el Nadal flamenc de Barcelona
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Mamarazzis Ana Obregón i la sobreexposició de la seva filla-neta
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Videopòdcast Marc Marginedas, en el pòdcast del suplement ‘ABRIL’: «Els russos es doten d’identitats falses a l’Argentina i venen després a actuar a Europa com a agents»
- Estrena al gener Netflix llança el tràiler de la quarta temporada de ‘Los Bridgerton’, amb picades d’ullet a la Ventafocs
