LA PREGUNTA D''AQUÍ, AMB JOSEP CUNÍ' I EL PERIÓDICO
¿Creu que bars i restaurants ja haurien de poder obrir?
bar-cerrado
EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya 'Aquí, amb Josep Cuní' obren cada dia una pregunta per prendre el pols a l'opinió de la ciutadania sobre un tema d'actualitat. La qüestió del sondeig d'avui és:
📊 ENQUESTA | Creus que els bars i restaurants ja haurien de poder obrir?
— Aquí, amb Josep Cuní (@AquiCuni) 11 de noviembre de 2020
📲 Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
Pot votar a l'enquesta a través d'aquest tuit. També pot enviar la seva opinió sobre la pregunta amb un missatge de WhatsApp al número de telèfon 626.574.036.
Notícies relacionadesEl resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolti el programa 'Aquí, amb Josep Cuní' en directe
Temes:
- FUTBOL La cronologia de la Superlliga: així va néixer, va sobreviure i va morir el gran projecte de Florentino Pérez
- Mobilitzacions a Catalunya "Si la cosa no canvia, deixo la docència": milers de professors catalans es planten en una vaga històrica
- Pioner a Europa Can Ruti estrena un fàrmac que prolonga la supervivència de malalts d’un tipus d’ELA
- Després de tres setmanes de silenci Pedro Sánchez atribueix els problemes a Rodalies al mal temps i al dèficit històric d’inversió
- Amb aigua de Rialb La Generalitat comença a omplir l’embassament de l’Albagés, l’últim gran pantà construït a Catalunya

