L'avenç del virus
Argimon, en quarantena al ser contacte estret d'un positiu per Covid
El secretari de Salut Pública havia d'acompanyar avui a un acte Aragonès i Vergés
zentauroepp54891122 argimon200918092508 /
El secretari català de Salut Pública, Josep Maria Argimon, es manté en quarantena després de conèixer que un contacte estret seu ha donat positiu en la prova de Covid-19.
Argimon havia de visitar aquest dilluns el Laboratori Clínic de la Metropolitana Nord a l’Hospital Germans Trias i Pujol junt amb el vicepresident del Govern, Pere Aragonès, i la consellera de Salut, Alba Vergés.
No obstant, segons ha explicat la mateixa Vergés, Argimon no ha acudit a aquest centre hospitalari precisament perquè ja ha iniciat aquest període d’aïllament.
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Els votants de Sánchez se’n van amb Vox
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- Hola Netflix, adeu cines El final d’una era en el cine: així van ser les dues setmanes més convulses al Hollywood del segle XXI
- IRTA-CReSA L’auditoria del Govern considera «segur» el laboratori d’on se sospita que va sortir el brot de pesta porcina
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- SORTEIG DE NADAL 2025 El Gordo premia hotelers que van alimentar els bombers en els incendis de Lleó: «Ho hem sabut a l’anar a donar menjar a les vaques»
