GESTIÓ EMPRESARIAL

Covid-19: empreses socialment responsables amb nens, bars i els més necessitats

BBVA, Bimbo, Heineken i La Caixa busquen pal·liar els efectes de la crisi pel coronavirus

zentauroepp53385877 tarragona200514183424

zentauroepp53385877 tarragona200514183424 / Quique Garcia

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

BBVA, Bimbo, Heineken, Cordoniu, Nestlé, Danone, Red Bull, Deoleo, Palauner i La Caixa duen a terme una sèrie d’iniciatives per pal·liar els efectes de la crisi causada per la Covid-19.

BBVA: Ajuda per a 500 nens en risc d’exclusió

BBVA i els seus treballadors han destinat 48.000 euros al projecte ‘Al teu costat’ de Save the Children. L’aportació servirà per oferir atenció integral a uns 500 nens en risc d’exclusió social de les províncies de Barcelona i Lleida. A nivell nacional s’han recaptat 177.000 euros per a altres projectes.

Bimbo: Pa per als més necessitats

Bimbo dona 130.000 llesques de pa, uns 3.900 quilos, per ajudar les persones més necessitades com a conseqüència de la crisi de la Covid-19 a Espanya. Aquesta aportació ja ha sigut entregada als bancs d’aliments de Madrid i Barcelona. A nivell global, Grup Bimbo donarà 1.669.637 llesques de pa.

#FuerzaBar 21 milions de productes per a bars

Notícies relacionades

La iniciativa de suport a l’hostaleria #FuerzaBar ha aconseguit reunir 21,2 milions de productes gratuïts per a bars i restaurants. Aquest projecte el va posar en marxa Heineken España i compta amb la col·laboració de Codorniu, Nestlé, Danone, Red Bull, Deoleo i Paulaner, entre altres companyies.

La Caixa: 2,2 milions per a acció social

Fundació La Caixa obre convocatòria per presentar projectes d’interculturalitat i acció social, amb una dotació de 2,2 milions d’euros. L’entitat reforça el seu compromís amb els col·lectius més vulnerables promovent iniciatives que donin resposta als reptes que sorgeixen arran de la pandèmia.