pla d'acció de promoció

Les Ciutats Patrimoni de la Humanitat volen seduir el turista nacional

«Tenim clar que el 2020 serà l'any de redescobrir i disfrutar destinacions pròximes úniques», afirma aquest grup

zentauroepp31126186 tarragona  tarragones  19 09 2015  anfiteatro romano de tarr200504125318

zentauroepp31126186 tarragona tarragones 19 09 2015 anfiteatro romano de tarr200504125318

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Agencias

La Comissió de Turisme del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya pretén impulsar un pla d’acció de promoció turística nacional, una vegada es posi en marxa la fase de desescalada. «Tenim clar que el 2020 serà l’any de redescobrir i disfrutar destinacions pròximes úniques, com són les 15 Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya», va assegurar després de la primera reunió telemàtica el president del Grup i alcalde d’Eivissa, Rafa Ruiz.

La cimera, celebrada el 24 d’abril passat, va explicar amb la intervenció de la secretària d’Estat de Turisme, Isabel Oliver, que ja va avançar que Turespaña farà per primera vegada campanyes de promoció dirigides al mercat nacional. «Volem incentivar que els espanyols coneguem més Espanya, fem turisme al nostre país i ens moguem pel nostre territori», va explicar 

Notícies relacionades

En aquest sentit, el president del Grup confia que les Ciutats superaran la crisi «junts», amb la prioritat de reinventar-se i definir campanyes de publicitat dirigides al mercat nacional, en col·laboració amb Turespaña i amb la secretària d’Estat de Turisme.

«Ja estem treballant perquè les nostres ciutats tornin a brillar i volem agrair el recolzament del Govern i de Turespaña perquè les Ciutats Patrimoni continuïn sent un referent turístic al país i, quan es pugui, també a nivell internacional», va proclamar Ruiz.