guia amb recomanacions

Els administradors de finques criden a utilitzar les escales i evitar l'ascensor

També recorden que les zones comunes no es poden utilitzar aquests dies i recomanen que els porters realitzin les seves funcions a primera hora

zentauroepp52817937 coronavirus barcelona200317110718

zentauroepp52817937 coronavirus barcelona200317110718

1
Es llegeix en minuts
Efe

L’Escola d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida ha consensuat amb el Consell General d’Escoles d’Administradors de Finques d’Espanya (CGCAFE) una guia per fer front al coronavirus, que inclou recomanacions com la d’utilitzar les escales i evitar l’ascensor. En un comunicat, aquestes entitats assenyalen que «sempre que sigui possible els administradors han d’utilitzar el teletreball» i no atendre mai incidències de forma presencial. 

Notícies relacionades

Animen a mantenir les distàncies de seguretat d’un metre també a l’interior dels edificis i demanen utilitzar l’ascensor quan sigui «imprescindible» i, en cas de fer-ho, «protegir» el dit que s’utilitza per prémer el botó. 

Recorden que les zones comunes no es poden utilitzar aquests dies i recomanen que els porters o conserges realitzin les seves funcions a primera hora i fins i tot insten els propietaris a «adoptar altres criteris» per mantenir-se fora de perill. Les reunions de les comunitats de veïns «s’han d’ajornar», afegeixen, i asseguren que «el millor antisèptic és l’aigua amb sabó». Com a conclusió, indiquen: «Tranquils amb els assumptes pendents: tots els tràmits administratius i processals estan paralitzats».

Temes:

Coronavirus