SANCIÓ DE 1.000 EUROS
Denunciat per quintuplicar la taxa d'alcohol mentre conduïa un patinet elèctric
La Policia Local de la Corunya li va donar l'alto perquè circulava en ziga-zaga a les cinc del matí
zentauroepp46417648 barcelona 03 01 2019 barcelona un usuario d190219145853 /
Un home va ser denunciat per la Policia Local de la Corunya per quintuplicar la taxa d’alcohol mentre conduïa un patinet elèctric. L’home va ser localitzat al carrer Orzán passades les cinc del matí de diumenge passat, segons informa ‘La Opinión’.
Els agents van comprovar que realitzava una conducció anòmala, en ziga-zaga, motiu pel qual se li va donar l’alto i va ser sotmès per part de l’equip d’atestat a un test d’alcoholèmia. Va donar un resultat positiu d’1,18 i 1,16 mg/l, gairebé quintuplicant la taxa màxima permesa.
El patinet va ser immobilitzat i traslladat al dipòsit municipal com a mesura cautelar de seguretat viària. L’home va ser denunciat administrativament, cosa que suposa una sanció de mil euros.
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
- Acte de protesta Veïns de Nou Barris reclamen una piscina pública prevista fa 40 anys i encara pendent de construir-se a Barcelona
- Varietat lingüística Aquests són cinc dels gentilicis més estranys i curiosos de Catalunya: origen i significat
