pornografia infantil
Detingut un home per gravar i agredir sexualment la seva fillastra a Madrid
La víctima va confessar que feia un any que mantenia relacions íntimes amb la parella de la seva mare
La denúncia es va presentar després que la mare sospités d'«una situació rara»

408208 policiasucesos thumb 708
Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 35 anys de nacionalitat romanesa acusat d’un delicte de pornografia de menors i d’agressió sexual respecte a la seva fillastra després d’una denúncia interposada per la mare de la víctima. La denúncia es va presentar el passat 11 de setembre en una comissaria de Getafe després que la mare sospités d’«una situació rara» entre la seva filla, de 15 anys, i la seva parella sentimental.
Després d’això, els agents de les Unitats d’Atenció a la Família i Dona van intervenir en l’assumpte i van prendre declaració a la menor. Una vegada explorada, la noia va confessar que feia un any que mantenia relacions íntimes amb la parella de la seva mare.
Aquell mateix dia, els agents van procedir a la detenció de l’home per un delicte d’agressió sexual, ja que el consentiment de la nena està viciat al ser menor. També se li imputa un delicte de pornografia de menors per gravar la menor quan mantenien relacions.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff
- Negociació en marxa El Govern admet el xoc amb Hisenda pel finançament i defensa que Catalunya ha de recaptar el 100% de l’IRPF