LA PREGUNTA DE SER CATALUNYA I EL PERIÓDICO
El 94% creu que s'hauria de limitar per llei el consum de plàstics

zentauroepp48537098 frm103 cebu city philippines 07 06 2019 a filipino per190608141348 /
El 94% dels participants creu que s’hauria de limitar per llei el consum de plàstics. EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya ‘Aquí, l’estiu’ obren cada dia amb una pregunta per prendre el pols a l’opinió de la ciutadania sobre un tema d’actualitat. La qüestió del sondeig d’avui és:
Notícies relacionades📊ENQUESTA: Creus que s'ha de limitar per llei el consum de plàstics? Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
— Aquí, amb Josep Cuní (@AquiCuni) 20 de agosto de 2019
El resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolteu el programa ‘Aquí, l’estiu’ en directe

Temes:
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Visita a Catalunya El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- Milers de persones omplen les platges per celebrar Sant Joan
- Entrevista Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»
- Badia del Vallès celebra amb els Reis el seu 50è aniversari
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Idees refrescants perquè els gossos suportin millor la calor
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Cop de calor als gossos: símptomes i com evitar-lo
- Casa Adéu a la mampara de dutxa: la nova tendència que triomfa i no exigeix tanta neteja
- Investigació a la dona del president El jutge Peinado demana al Suprem que imputi Bolaños per malversar en la contractació de l’assistent de Begoña Gómez
- Rescissió de contracte El sense sostre de l'aeroport de Barajas contractat per un empresari va durar tres dies a la feina: "No era el meu. Era molt dur"