Una pastera arriba a una platja de Cadis davant de nombrosos banyistes
Alguns immigrants van aconseguir passar desapercebuts al camuflar-se entre els banyistes
La Guàrdia Civil va detenir quinze de les persones que anaven a l'embarcació
Una pastera amb un grup d’immigrants ha arribat aquest dimecres a la platja de Zahora, a Barbate (Cadis), davant de centenars de banyistes. La Guàrdia Civil ha informat a Efe que han detingut quinze de les persones que intentaven arribar a Espanya, totes de nacionalitat marroquina, tot i que desconeix quants han aconseguit fugir.
Abans que l’embarcació arribés a la vora, un helicòpter de la Guàrdia Civil ja estava esperant els immigrants, sobrevolant la zona en la qual van arribar a la platja. Tot just tocar terra, van començar a córrer cap a l’interior per abandonar la platja sense que poguessin ser interceptats pels agents en un primer moment.
Camuflats entre banyistes
Notícies relacionadesAlguns immigrants van aconseguir passar desapercebutsa la platja perquè en comptes de fugir corrent, es van posar banyadors per camuflar-se entre els banyistes, han informat a Efe testimonis directes. No obstant, la Guàrdia Civil en va poder interceptar quinze, a qui va detenir.
Aquesta nit ha aparegut una altra pastera buida a la costa de Cadis, entre la platja del Palmar i Barbate, segons la Guàrdia Civil.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Eleccions a Extremadura María Guardiola: "Quan sento els meus adversaris em sembla que estan fora de la realitat"
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tres nits a la intempèrie Els desallotjats del B9 de Badalona després de passar la primera nit sota sostre: «Estava a punt de morir de fred, ja no aguantava més»
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Una llarga trajectòria aeronàutica PERFIL | Rafael Jiménez Hoyos, el conseller delegat de Level que pilota els seus propis avions
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
