OPERACIÓ INTERNACIONAL
Detingut a Lloret de Mar un narco eslovè buscat per França
El fugitiu està acusat de formar part d'un entramat criminal que traficava amb drogues entre Espanya i els Països Baixos
zentauroepp18059315 barcelona 20 01 2012 cronica a pie de calle inmigrantes un 180213120916
La Policia Nacional ha detingut a Lloret de Mar (Girona) un fugitiu eslovè buscat a França per presumptament formar part d’un entramat criminal que traficava amb drogues entre Espanya i els Països Baixos, via França i Alemanya.
Segons han informat en un comunicat, les autoritats franceses havien emès contra ell una Ordre Europea de Detenció i Entrega (OEDE) pels delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.
Els investigadors van descobrir que el fugitiu estava amagat a la zona de Lloret de Mar i que utilitzava una motocicleta de color blau, amb matrícula eslovena, per desplaçar-se.
A partir d’aquell moment, van establir un dispositiu policial als voltants de Lloret, que va finalitzar amb la localització i detenció del fugitiu al barri de Canyelles.
Capitost alemany
Notícies relacionadesSe’l buscava com a membre d’un grup criminal dirigit per un ciutadà alemany per al qual operava com a proveïdor de substàncies estupefaents, entre 2016 i 2018, i també es dedicava a l’obtenció de documentació falsa i a l’organització de transaccions monetàries.
A més, organitzava entregues de droga entre Espanya i els Països Baixos donant ordres sobre les dates de sortida i llocs on es durien a terme les entregues.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Eleccions legislatives a l’Argentina Milei es prepara per fer canvis amb el suport inèdit dels Estats Units
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Educació El ‘bullying’ s’enquista per les dificultats per identificar-lo
- La decisió de Puigdemont Illa reclama «sensatesa» a Junts: «L’alternativa a Sánchez és involució»
- Gastronomia de proximitat Sis bons restaurants del Baix Llobregat que mereixen una visita
- Reconeixement al president ¿Per què Milei ha arrasat en les eleccions legislatives a l’Argentina? Quatre claus d’una victòria sorpresa
- FUTBOL El Reial Madrid es planteja sancionar Vinícius i el brasiler obre la porta a marxar: «¡Millor me’n vaig!»
- OPERACIÓ SANTO Els secrets del robatori a Iker Casillas: L’assistenta, el seu marit i una «mala relació» amb Sara Carbonero
