De matinada
Balcòning: molt greu un turista belga a Eivissa
El jove s'ha llançat a la piscina des del balcó de l'habitació dels apartaments on s'allotjava i s'ha precipitat contra terra

playa-den-bossa
Un turista belga de 29 anys d’edat es troba en estat molt greu després de practicar balcòning aquesta matinada passada a Eivissa al llançar-se a la piscina des del balcó de l’habitació dels apartaments on s’allotjava i estavellar-se contra terra, ha informat a Efe el 061.
El succés ha tingut lloc a les 4.40 hores d’aquesta matinada passada als Apartaments Arlanza de la platja d’en Bossa de la ciutat d’Eivissa.
El turista s’ha llançat a la piscina des d’un primer pis, però ha acabat colpejant-se a terra.
L’home pateix un traumatisme cranioencefàlic molt greu i ha sigut traslladat per una UVI del 061 a la Policlínica Nostra Senyora del Rosari d’Eivissa, on és ingressat.
Dilluns passat un turista australià de 30 anys d’edat va ingressar en estat molt greu a l’Hospital de Can Misses d’Eivissa després de caure des d’un segon pis de l’hotel d’Eivissa on s’allotjava.
A més, el dia 7 d’aquest mes un jove de 20 anys, de nacionalitat britànica, va morir a Mallorca després de caure al buit des d’un segon pis a la localitat turística de Magaluf.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents