Ofenses davant d'una tragèdia
El jutge cita un tuiter per missatges degradants sobre la mort del Julen
Els pares del nen que va morir al caure a un pou a Totalán van presentar quatre denúncies per comentaris ofensius
zentauroepp47122768 grafand3619 m laga 25 02 2019 jos rosell i y victori190225160009 /
El Jutge de Madrid ha citat el 21 d’abril un tuiter investigat com a possible autor d’un delicte de tracte degradant en els missatges que va publicar sobre la família del petit Julen, el nen de 2 anys que va morir després de caure el passat 13 de gener a un pou a Totalán (Màlaga).
L’investigat haurà de comparèixer davant de l’autoritat judicial a les 10.15 hores, segons ha confirmat a Efe l’advocada de la família del petit Julen, Antonia Barba.
El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid va unificar el mes passat les quatre denúncies que havien presentat els pares del Julen davant de la brigada de Delictes Tecnològics de la Comissaria Provincial de Màlaga per comentaris ofensius i en to de burla a les xarxes socials.
La primera denúncia que es va judicialitzar li va correspondre al Jutjat d’Instrucció número 10 de Màlaga, però es va inhibir en favor dels Jutjats de Madrid perquè els missatges suposadament es van difondre des d’allà.
El cas li va correspondre al Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid i, posteriorment, se n’hi van unir tres més.
Notícies relacionadesEls presumptes responsables estan tots identificats i són tres usuaris de xarxes socials i un mitjà a internet, denunciat per una informació falsa.
Els denunciats s’enfronten al delicte 173 del Codi Penal en el qual es diu que el que infligís a una altra persona un tracte degradant, menyscabant greument la seva integritat moral, serà castigat amb la pena de presó de sis mesos a dos anys.
- Als 64 anys Mor Eugeni Sallent, exdirector de TV3
- Finances públiques El Govern busca el suport de l’oposició al nou finançament i acusa Madrid i Andalusia de dúmping fiscal
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- FUTBOL Ter Stegen decideix passar pel quiròfan aquest divendres
- Gestió del caos ferroviari Transports crea una unitat per reforçar el manteniment preventiu a Rodalies i anticipar-se a les incidències
