Detinguda a Màlaga
Una dona fingeix un segrest i una violació múltiple per ocultar una infidelitat
La denunciant va dir que havia sigut raptada i atacada per quatre homes, però la policia, després de cinc mesos d'investigació, ha descobert la mentida
zentauroepp45880609 graf7547 madrid 13 11 2018 la polic a nacional est llev181115122234 /
Una dona va assegurar haver patit un rapte que va acabar en una violació múltiple a Màlaga capital, i la Policia ha descobert, després de cinc mesos d'investigacions, que es tractava d'un engany per ocultar una relació mantinguda amb el seu veí. La dona ha sigut detinguda, segons avança aquest dimecres el 'Diario Sud'.
Els fets van passar el mes de juny passat. L'arrestada va explicar a la comissaria que estava asseguda en una parada d'autobús de la capital quan un cotxe es va aturar al costat d'ella, van baixar quatre homes i la van obligar a pujar al cotxe. Segons el seu relat, la van portar fins a una casa situada en una zona aïllada i la van violar.
Notícies relacionadesEls investigadors de la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM) de la Policia Nacional es van bolcar en el cas sota la hipòtesi d'un rapte i posterior violació de la víctima, però l'avenç de les indagacions anava desmuntant la seva versió dels fets, segons van confirmar fonts properes al cas.
Els agents van acabar descobrint que la persona que va estar amb ella era un veí. La dona va simular la violació perquè volia ocultar aquest contacte sexual a la seva parella, amb qui havia discutit aquell dia.
- Tendència entre adolescents Preocupació per l’elevat consum de begudes energètiques en menors: "De tants anys i tantes llaunes, jo crec que ja m’hi he acostumat"
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
